Page 4 - Kasvame koos 2020
P. 4

 taohutusega, kiusamise lauamänguga, tänavaületusega, keskkonnaohutusega (mürgised taimed).
Kes osalesid tegevustes?
Esimesse klassi minevad lapsed ja nende vanemad.
Milline on tulemus?
Projekti tulemusena toetati laste omavahelisi sotsiaalseid suhteid ja vane- ma-lapse üksteisemõistmist. Ühistegevuste tulemusena paranesid osapoolte omavahelised suhted. Vanemad said teadlikumaks lapse arengust lähtuvate ise- ärasustega. Kogukonna toetuse tulemusena saavutati perede rahulolu. Lapsed olid rõõmsad ja kõik soovisid õhinal kooli minna.
Kaasamine ja koostöö? Lapsed olid kaasatud tegevuste planeerimisse – nad said teisel päeval valida, millise tegevusteraapia vahendi nad võtavad. Lapsed said proovida erinevaid vahendeid, kuid vanematele ettenäitamisel lähtuti lapse- le kõige meelepärasemast ülesandest vahendiga. Laps sai ise oma liikumist ja vahendi ettenäitamist (trajektoor) planeerida. See on oluline seepärast, et laps tundis end turvaliselt ja tal oli motivatsioon koostegemiseks ja enda etteastet vanemale näidata.
 Koostööpartneriteks:
Hiiumaa Noorsootöö Keskus, Kõpu õppekoha eripedagoog loovterapeut, Hiiumaa valla koolide ja lasteaedade õpetajad, Politsei- ja Piirivalveameti
   esindajad, maanteeameti spet- sialistid, Hiiumaa valla sotsiaalo- sakond, lastekaitsespetsialistid, Keskkonnaamet
 4
Kasvame koos / 2020
























































































   2   3   4   5   6